Sunday, January 31, 2010
SEBULAN TELAH BERLALU...
Pejam celik pejam celik dah nk masuk bulan 2..sekejap jer masa berlalu...bulan yang memenatkan...skang ni kat sekolah plak sibuk duk latih bebudak bola jaring...memang penang..nk wat cam ne dah tanggungjawab..itulah tugas seorang pendidik...
Friday, January 8, 2010
DAH BUKAK SEKOLAH PUN..
Lama rasanyer aku x tengok blog aku ni..macam2 perasaan ada..malas ada..nk kata cbuk...blh la..sbb sekolah pn dh bukak..dalam seminggu ni, sibuk jer..x thlah tu sibuk apa...biasalh mcm2 keje..ari ni lh ari yg paling kelam kabut dalam hidup aku sepanjang seminggu ni..nk tahu apa dia..aku terbangun lmbat..mulalah kalut...siap tepon PK lagi ckp aku sakit peyut lmbt ckit pergi sekolah..i'm sorry Kak Inson..tp kalut2 pn merah jgk punch card aku..nk wat cam ner kn, salah aku sndiri x kunci jam saper suruh..Pengasuh ain pn siap tnggu lg, mna Ain ni x smpai2 lg..biasanyer awal lg dh smpi..Lain kali kunci jam dulu sblm tido..
Wednesday, December 9, 2009
CUTI-CUTI MALAYSIA
Lama dh aku x tengok blog aku ni..almaklumlah sibuk bercuti..kat maner lg kat kg la..Aku cuti ni cam biasalh.ulang alik..skjap umah aku skjap umah suami aku..skjap kelate skjap ganu..cam tu lh smpai abis cuti ni..cuti pn dh x lama dah..aku kena p penang awal lh sbb ada tugas kat sekolah 21 hb ni..x kan nk blk kg plak..lagi pn start 28 dah mesyuarat dh n mcm2 program..stay jer kat penang..x pn p jalan2 jer...lg pn anniversay kami yg ke-3 dh nk tiba....hmmm nk celebrate kat maner ni...lum pk pn lg...tengoklah dulu..k lh..
Monday, November 23, 2009
Banjir oh banjir
sepanjang perjalanan dari lumut ke kampung, hujan turun tak henti2..walaupun aku tak sampai kat kampung halaman lagi,tp aku sampai jgk kat terengganu...sbb jalan dtutup krana dinaiki air...mungkin pagi esok air dah mula surut..
td pn redah jer jalan kat sg durian, kuala krai..Alhamdulillah x der per2..air mKN Naik. makin lama tunggu nak cross banjir jawabnyer duduk kat situ jer la...
ni menumpang kat umah kak ipar dulu.kat kampung raja.nasib baik lasini tak banjir..nati bila air dah surut,kami ak gerak balik..
td pn redah jer jalan kat sg durian, kuala krai..Alhamdulillah x der per2..air mKN Naik. makin lama tunggu nak cross banjir jawabnyer duduk kat situ jer la...
ni menumpang kat umah kak ipar dulu.kat kampung raja.nasib baik lasini tak banjir..nati bila air dah surut,kami ak gerak balik..
Wednesday, November 18, 2009
Hari Sukan 2009
Hari ni baru jer abis Sukan kat sekolah aku....Penat gilerr...Wpun hujan, sukan tetap sukan...Pagi lg dh ujan..disebabkn ujan, sukan start dh lewat..tp nk wat cam ner..bdk2 lg ska main air..padang pn bnyak air..rredah jer..penat2 pn rumah hijau dpt no 2, beza 1 mata sajer..x per..aku bangga ngan bdak2 umah hijau..bersemangat betul diaorang..SYABAS....Tahun depan cuba lagi..
Subscribe to:
Posts (Atom)



