Thursday, November 12, 2009

Hari-hari yang berlalu..

Minggu2 terakhir ni, sekolah aku bukan main sibuk lg..byk sgt program yg buat last minute..Bukan banyak pn, 2 jer..tp semua program yg besar..satu Hari Anugerah Kecemerlangan..satu lg Hari Sukan Tahunan..ngan byk lg yg nak settle b4 tutup sekolah..Minggu ni pn tiap2 ari ada jer pengisian..hari2 wat lathn sukan..kdg2 x leh wat gak, cuaca x elok..padang penuh ngan air..ni pn dgn saringan bg acara2 tertentu pn blm buat habis lg..x th lah sempat x nak buat dlm sehari..isk..isk..ari ni plak buat raptai hari anugerah..esok pn buat lg..kesian..budak2 yg dpt hadiah pn ramai yg x hadir..ni pn ramai yg x th dpt hadiah..ntah ler..x th cam ner..aku tgk kelam kabut jer..x nk lh complain kan..tgk jerlh cam ner program tu nanti..lepas jer ari anugerah kecemerlangan ari sabtu ni, cikgu2 sekolah aku p kelate n ganu..lawatan..aku x p pn..malas lh..lgpn aku org sana, dh nk cuti pn..baik blk umah terus..tp, skrng musim hujan kat sana..x tahulah cam ner diaorang nak p melawat..tp x banjir dh kot..
seminggu lg sekolah...ari isnin plak cuti peristiwa..ari selasa plak raptai hari sukan..hari rabu sukan tahunan 2009..buku teks x th bila nk bagi..budaya tutup sekolah kna buat jgk...ntah ler...tp cuti tetap cuti..yahoo! cuti..

No comments: